Ahlsell hoitaa asiakassuhteitaan entistä paremmin. Ahlsellin A-klubi on tuore kanta-asiakasjärjestelmä, joka tuo yritysasiakkaille tuntuvia etuja.
Miten A-klubi toimii?
– A-klubi on eräänlainen VIP-klubi, johon pääsevät maksutta kaikki Ahlsellin yritysasiakkaat. Kaikki yrityksen meiltä tekemät sisäiset myymälä- ja varastotuotehankinnat kerryttävät A-klubin jäsenille bonuksia.
A-klubi tarjoaa ainoastaan kanta-asiakkaille räätälöityjä etuja. Klubin jäsenille kohdennetaan klubitarjouksia, tapahtumia, kilpailuja ja koulutuksia.
– Järjestämme muun muassa hyödyllisiä tuotepäiviä ja tarjoamme asiakkaillemme urheilutapahtumia ja konsertteja, joihin voi osallistua, vaikkei ostoja olisikaan kertynyt.
Klubin jäsenet saavat etuja ja alennuksia myös Ahlsellin yhteistyökumppaneilta. Itse bonusedut ovat kanta-asiakasjärjestelmässä huomattavia. Kertyneet bonukset voi käyttää laadukkaista kulutushyödykkeistä monenlaisiin aktiviteetteihin ja tapahtumiin.
– Bonusprosentti kasvaa kumulatiivisesti, eli mitä enemmän asiakas Ahlsellin tuotteita ostaa, sitä suuremmaksi myös bonus suhteessa kasvaa.
Lisäarvoa ja monipuolisuutta asiakkuuteen
A-klubiin pääsee hakemalla jäsenyyttä Ahlsellin kotisivujen kautta. Palvelu toimii valtakunnallisesti, ja siitä voi kysyä lisätietoja myös myymälöistä. Jäseneksi liityttyään asiakas pääsee itse hallinnoimaan tietojaan ja seuraamaan bonustilannettaan.
A-klubilaiset saavat sähköisen uutiskirjeen ajankohtaisista klubieduista vähintään kerran kuussa. A-klubin asiakkuusedut ja ajankohtaiset uutiset ovat esillä myös Ahlsellin asiakaslehdessä.
– Kehitimme kanta-asiakaspalvelun nimenomaan asiakkaiden tarpeet ja toiveet huomioiden. Haluamme tiivistää asiakassuhteitamme ja tehdä asiat entistä paremmin.
A-klubijäsenyys tuo Ahlsellin asiakassuhteisiin lisää vuorovaikutusta. A-klubi on aktiivinen myös sosiaalisessa mediassa ja päivittää kuulumisiaan niin Twitterissä, Instagramissa kuin Facebookissa.